mastersintime.nl gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Er ging helaas iets fout

Gratis bezorging horloges boven € 50
FAQ Banner

Heeft u een vraag over het terugsturen van een product?

  • Volgens de Nederlandse wetgeving dienen wij binnen 14 dagen na terugontvangst van het product een terugbetaling te verwerken, maar wij verwerken de meeste restituties al binnen 5 werkdagen. Nadat we de betalingsopdracht hebben gestuurd naar onze bank- / betalingsdienstaanbieder, is de verwerkingstijd maximaal 72 uur voordat de betaling op je rekening staat. Meer informatie over terugbetalingen vind je hier. Houd er a.u.b. rekening mee dat de verwerkingstijd vanwege seizoensgebonden omstandigheden, zoals de kerstperiode, soms tot 7 werkdagen kan duren.
  • Volgens de Nederlandse wetgeving dienen wij binnen 14 dagen na terugontvangst van het product de terugbetaling verwerken, maar wij verwerken de meeste restituties al binnen 5 werkdagen. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd vanwege seizoensgebonden omstandigheden, zoals de kerstperiode, soms tot 7 werkdagen kan duren.
  • Het ruilen van een product is makkelijk. Log in op de orderservicepagina en volg de stappen rechts op de pagina.
  • Als het product dat je hebt gekocht niet bevalt en je wil het terugsturen voor een terugbetaling of om te ruilen, moet je het complete product dat je heeft ontvangen, inclusief de doos, labels en alle papieren terugsturen. Wanneer bij je bestelling een gratis extra product is meegeleverd, vergeet dan niet ook dit product terug te sturen. Voeg aub het ingevulde retourformulier bij je zending, of geef in een bijgevoegd briefje aan wat je ordernummer is, en of je het product wilt ruilen (en voor welk product) of terugstuurt voor een terugbetaling. Meer informatie en de voorwaarden voor retourzendingen en ruilen vind je hier.
  • Het terugsturen van een product naar HWG is gemakkelijk. Log in op de orderservice pagina op de website en volg de stappen rechts op de pagina.
  • If you are located outside of the EU, there is no free return label available. Please make sure you print the recommanded CN 22 or CN 23 form, and secure it on the outside of your return parcel. So the custom can identify the content easily and delays are prevented. In case you have received a wrong or damaged product, please contact our customer service department as soon as possible!

  • In case your return label only reflects the address of Holland Watch Group, it means you are in a country for which no free return labels are available. Please make sure you return the package to the address shown on the Return slip.

Heeft u een vraag over verzending?

  • In de winkelwagen kan je zien of verzending naar je land beschikbaar is. Wij verzenden niet naar alle landen in de wereld. Hier zijn twee hoofdredenen voor: - In dit specifieke land hebben we veelvuldig en meerdere gevallen van mailfraude ervaren. - De door jou gekozen verzendmethode is niet beschikbaar in je land. Bekijk hier de complete lijst landen waar wij naartoe verzenden.
  • Als u de optie Standaard Parcel hebt gekozen, is uw bestelling verzonden via de Nederlandse postdienst. Vanaf het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, heeft het pakket een Nederlands postdienst trackingnummer. Bij aankomst in het land van bezorging wordt aan het pakket een nieuw volgnummer van het lokale postnetwerk toegekend. Vaak zijn deze volgnummers niet gekoppeld, waardoor de tracking verdwijnt. Dit betekent niet dat uw pakket niet wordt geleverd, het betekent gewoon dat het beperkt te volgen is.
  • Ja, dat kan. Ga naar trackyourparcel.eu en log in met uw pakketnummer (ABCxxxxxxx of HWGxxxxxx) en postcode. Op de site wordt dan aangegeven welke koerier is gebruikt en de wat de tracking status van uw pakket is.
  • Buiten Europa moeten pakketten vaak worden ingeklaard door de lokale douane om het postnetwerk binnen te gaan. Dit kan een vertraging van maximaal 3 weken veroorzaken. Gedurende de periode dat uw pakket bij de douaneafdeling is, zijn er geen tracking updates beschikbaar. Helaas kunnen wij dit proces niet beheersen of versnellen.
  • Onze postpartners doen hun best om uw pakket op tijd te leveren. Als de levertijd langer duurt dan op onze website is aangegeven, ga dan naar trackyourparcel.eu om te zien waar uw pakket is.
  • Holland Watch Group is gevestigd in Nederland. Als je buiten de Europese Unie woont, rekenen wij geen Nederlandse belastingen - zoals BTW-  op je bestelling, maar je lokale douanekantoor heeft het recht om invoerrechten, BTW en administratiekosten in rekening te brengen. Niet elk land belast hun burgers en de drempel voor de lasten verschilt per land. Meer informatie over invoerbelasting kan je opvragen bij je lokale Douane/Belastingdienst.